پچ پچ

زنده باد خودم

صبرم تمام شده است

زندگی‌ام به خاطر سهل انگاری دیگران مختل شده. صبح تا شب پای لپ‌تاپ نشسته ام دریغ از اینکه یک خط از ترجمه ام پیش برود. خدایا صدایم را داری؟ پنج روز گذشته. نگذار کار به هفته بعد برسد. مشکل را چه آدمهایت پی گیری کنند چه نکنند حل کن

پچ پچ:
+ گاهی چقدر دلخوری از همه آنهایی که نزدیکترین‌هایت هستند و حس می‌کنی دورترینند و نمی‌فهمند در چه جایی گیر افتادی.و انتظار داری کم صبری تو را درک کنند و همه کارشان را زمین بگذارند و مشکل‌ات را حل کنند.
+ آدم پر توقعی نیستم این یک فقره کاملا فرق دارد.
بیان جالبه ...ینی وقتی واردش میشی احساس غریبی نمی کنی...برای من که اینطور بوده :)

+ منم قبلا می خواستم از نرم افزار مهاجرت استفاده کنم و لی نشد و بیخیال شدم :/
قابلیتهای خوبی داره نسبت به بقیه سرویس ها :)
درسته :)
به آدمهای اطرافتون بگین اگه نگفتین، اگثر آدمها خوشحال می شن که به بقیه کمک کنن... البته اگه واضح بفهمن که چ کار باید انجام بدن :)
بدیه ماجرا اینه که اونا هم نمی‌خواستن دردسر بشه اما شده دیگه :((
دقیقا شرایطت رو درک میکنم. 
تکرار این جمله تو این جور مواقع برای من معجزه میکنه.
I can handle it
واقعا گاهی هیچ کاری از دست آدم بر نمیاد
پا در هوایی که چه کنی؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
زندگی زیباست چشمی باز کن

گردشی در کوچه باغ راز کن


هر که عشقش در تماشا نقش بست

عینک بدبینی خود را شکست



*اینجا همراه رسیدن به اهدافم است
* نظرات آقایان تایید نمی‌شود
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan