پچ پچ

زنده باد خودم

حسن نیت

تلفن زنگ می‌خورد و من با خودم می‌گویم لابد دوستجانک است. اما فقط خدا می‌داند که چقدر دلم می‌خواهد او باشد و من فقط حالش را بپرسم و از خودمان بگویم و او بفهمد من فقط دلم تنگ شده بوده نه بر اساس شناخت من از او؛ فکر کند قصد سرکشی در زندگی اش را داشته‌ام.

+او یک دوست خیلی قدیمی است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
زندگی زیباست چشمی باز کن

گردشی در کوچه باغ راز کن


هر که عشقش در تماشا نقش بست

عینک بدبینی خود را شکست



*اینجا همراه رسیدن به اهدافم است
* نظرات آقایان تایید نمی‌شود
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan